♥Irl,msp och massa annat kul♥

Alla inlägg under september 2012

Av Blond Blondinsson - 30 september 2012 19:41

Tror jag,är ju ledig och vad ska man annars göra lixom? :)
vi ses ju i morgon sötisar :3

Av Blond Blondinsson - 30 september 2012 16:48

För er som inte vet så har ju William Spetz fått ett program på svtplay.se varje söndag :D

Och ikväll visas del 2:

 

Förtydling: Ni måste se på Williams lista i kväll kl 21:00 om jag minns rätt xd

Och om ni missade första delen kan ni ju självklart se den på svtplay.se ;)

 

Av Blond Blondinsson - 30 september 2012 16:15

Haha nej bara skoja men tänkte för omväxlingsskull köpa någonting speciellt ^^

Så köpte ett svart hår:

 

Och om ni inte fattar med rubriken så heter jag ju TheBlond på msp och

ja..ni kanske fattar nu vad jag menar c:

 

Av Blond Blondinsson - 30 september 2012 13:56

Sista affären nu skönt ;_;

IRL
Av Blond Blondinsson - 30 september 2012 12:25

Till nästa affär har varit på mio och nån växtaffär o.e
Sitter i bilen med mobil i handen så vad ska jag göra? :)

IRL
Av Blond Blondinsson - 30 september 2012 10:43

Kul? Nej o.-
Vet faktiskt inte riktigt vad vi ska kolla på
för nått men tror det är soffa typ ;)
Aja hejdå kmr nog snart :D
/Blondi :))

IRL
Av Blond Blondinsson - 30 september 2012 09:43

Hur korkad är du? Har du..

() Sprayat hårspray i ögat?

(x) Trasslat in ditt hår i hårborsten?

() Gått in i en flaggstång?

(x) Fått tuggummi i håret?

(Nästan när jag var liten) Fastnat med tungan i ett räcke täckt av is?

() Snubblat över en damsugare mer än 5 gånger?

() Slagit sönder ett glas när du skulle hålla tal?

(x) Missat blomkrukan när du skulle vattna blommor?

() Trampat barfota på en Igelkott,geting eller liknande?

(x) Tagit på vänterskon på högerfot osv.?

() Slagit dig på ett finger med en hammare?

(x) Råkat trycka på stängav-knappen på datorn?

(x) Snubblat på en fotboll?

() Get kattmat till din hund eller tvärtom?

(x) Kallat en lärare för mamma?

(x) Sprungit på ett litet barn

(x) Gått i en vattenpöl med hål i skosulan?

() Tryckt in din nyckel i fel skåp och sedan fösökt o öppna?

(x) Frågat vart din mobil är när du haft den i fickan?

() Gått in i fel klassrum när en annan klass haft lektion?


() 5-9 Du är ett geni! o.o

(x) 10-14 Du kunde varit smartare..

() 15-17 Du behöver nog gå om ett år i skolan

() 18-21 Hahahahaha :3


Tog från en jättegammal blogg men ändå :P

 

Av Blond Blondinsson - 30 september 2012 08:52

Kollade på trafikkällor..öhh.. jag vet inte riktigt vad det betyder men

om google har rätt så har creepy love kollat min blogg 1-3 gånger :'oo

Fatta vad coolt :3  

Om google har fel nu tänker jag inte erkänna att jag tog bilden där ifrån c:

 

Presentation


Hej o välommen till en crazy msp-blogg! :D
Om du besöker mig varje dag får du en gratis kaka :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta kollar du min blogg?
 ALDRIG IGEN! :'O
 Kanske nån gång i månaden..
 En gång i veckan 8D
 2-4 gånger i veckan ^^
 VARJE DAAAAG :3
 Flera gånger om dagen :)
 I'm you´re stalker friend ;)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följa? :)